musiken är något som betyder mycket

musik för mig kan beskriva en känsla, det kan göra mig lycklig och det kan få mig att gråta





jag tycker det är riktigt kul med folk som säger att jag är bra på att sjunga, det gör mig riktigt glad
jag vill komma långt, jag vill lyckas! jag är inte bäst men jag är inte dåligast
jag kämpar, och jag tycker det är riktigt kul.







JUSTIN BIEBER, MITT LIV! han betyder riktigt mycket för mig och det var egentligen han som fick mig
att inse att musik verkligen är något bra han fick mig att lita på mig själv och det får han fortfarande
jag älskar honom så sjukt mycket <3


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jävlar du har gullig och fin röst Isabelle!!

2012-06-12 @ 21:57:26
URL: http://cornelianaslunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0